Lovisa

Tränat klart

Nu har jag tränat klart och ska snart se på det nya avsnittet av pretty little liar :). Sen ska jag kolla och se om jag kan få på vampire diares för jag kan typ inte se det och det är lite tråkigt, för den serien är så bra. Nu ska ni få se mera bilder från dagen :).







                    
                           

                           

                               

 

#1 - Richard

Hej! Jag var med på friluftsdagen där.
Jag såg att du fotade och eftersom att detta var första gången jag red så skulle det vara jätteroligt att ha bilder på det. Så jag undrar om du har fler bilder från den där dagen som du kanske kan maila till mig.

[email protected]

Tack så hemskt mycket på förhand! :)

Svar: Tyvärr min dator och även systemkameran är trasig och jag ska få en ny kamera när jag fyller år, men du kan ta bilderna från bloggen :).
Lovisa