Lovisa

Härlig helg
I helgen har jag haft besök av min bästis Lina hon har sovit här tills idag för vi börjar skolan imorgon. Så jag har inte haft tid till bloggen hehe. Men vi har haft jätte roligt. När vi var på väg hem från bion i lördags då vi hade sett The hobbit då föll på baklänges och landade på ryggen, jag tappade andan och fick mig knappt upp. Så jag, mamma och Lina for på akuten för jag hade så himla ont har det än, men det är bara en stor fet sträckning i ryggen :(. Men imorgon börjar skolan ÄNTLIGEN men jag är lite nervös för ryggen :/ men jag ska ta alvedon och sen ska jag åka ändå. Orkar inte vara hemma och ha tråkigt haha. Sen har jag även hunnit shoppa lite under helgen och idag :). Fast jag shoppade bara idag men vi var på stan i Lördags också men jag hittade inget då.
 
Kokkos parfym 115:-
En sommar kjol från bikbok
Ett par rosa jeans på rean 100:- jag hade presentkort