Lovisa

2013
Har du haft ett bra år? ja det har jag
 
Ångrar du nånting från 2012? Nej det gör jag inte, varför skulle jag
 
Vill du förändra nått under 2013? Nja inte förändra men förbättra :-)
 
Vad har du för mål 2013? Att jag ska träna mera, träna ryggen stenhårt för att komma tillbaka på bowlingplanen igen. För jag saknar att spela väldigt mycket.
 
Har du några planer? Ja det har jag, jag ska hyra en lägenhet omkring ursviken eller stan, men jag tror det blir ursviken för där har jag min familj och mina vänner :-).
 
 
Hade du en bra sommar? Ja det hade jag verkligen, var nästan med min bästis hela tiden och vi har jämt kul haha.
 
Har du sett några bra filmer? Ja det har jag massor, speciellt Breaking dawn del 2 :-)
 
Har du shoppat nånting som du är väldigt nöjd med? Inte mer en vanligt hehe, men jag ska shoppa mindre i år, försöka iaf ;-)
 
Hade ni bra väder? Näe det hade vi verkligen inte, det regnade hela tiden typ men när solen var framme så gick man ut.
 
 
Kommer din hund följa med dig när du flyttar? Ja självklart, men han kommer nog få en ny lekkamrat för annars vill han inte ;-)
 
Hur gammal är han? Mikko är 2år fyller 3år nästa år :)
 
Är han helrasig chihuahua? Nej det är han inte, men jag funderar att ha en renrasig chihuahua tik i sommar/höst 2013 :-)